GHIDUL DE INTERVENTIE INTEGRATA PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA ABANDONULUI SCOLAR SI PENTRU LUCRUL CU COPII CU CES

Ghidul de intervenție integrata are ca scop prezentarea unor modalități eficiente de lucru cu copiii, părinții și mentorii care provin din școlile din mediul rural, cu precădere acolo unde riscul de abandon școlar este mare. Ghidul își propune să fie un instrument util tuturor celor care lucrează in domeniul educației si au nevoie de inspirație sau înțeleg ca suntem in pragul schimbării paradigmei procesului de predare/educație din cel centrat pe curicula predefinită și uniformă la o predare centrata pe nevoile elevilor. Informațiile prezentate arată rezultatele pozitive obținute in cadrul proiectului Inițiativa pentru educație-NOROC și detaliază recomandările de lucru, oferind instrumente concrete (fișă de identificare și monitorizare a copiilor în risc de abandon școlar (AȘ), metodologie de mentorat, metodologie de lucru cu părinții).
Ghidul se adresează cadrelor didactice, experților din domeniul educației dar si părinților care doresc să se familiarizeze și să înțeleagă mai bine problemele cu care se confrunta elevii in risc de abandon școlar sau cei cu nevoi speciale de învățare.

 

 

 

Autori:
Raluca Ciuca, Coordonator
Daniela Lupu, psiholog
Georgiana Ionita, expert educație
Cristina Vlădescu, expert educație
Georgescu Alina, Trainer
Denisa Leonte, expert monitorizare

Data publicării